Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Άνοιξε: Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024, 9:00 AM
Λήξη: Κυριακή, 28 Ιουλίου 2024, 9:00 AM
Προβολή Λάβετε βαθμό

Διδακτικοί στόχοι

δραστηριότητας

  • εξοικειωθείτε με το περιβάλλον του EdScratch
  • εξοικειωθείτε κυρίως με το μενού Operators
  • χρησιμοποιήσετε τιμές αισθητήρων
  • Συνδυάζετε επαναληπτικές δομές, δομές επιλογής και τελεστές.

Περιήγηση με ένα πρόγραμμα

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 

Το Edison αυξάνει την ταχύτητα του αναλόγως με το επίπεδο φωτεινότητας που υπάρχει στο περιβάλλον του. 

Όταν πατηθεί το τρίγωνο κουμπί του Edison τότε το ρομπότ κινείται σε σκοτεινές περιοχές με ταχύτητα 2 σε φωτεινές περιοχές με ταχύτητα 10 ενώ σε μισοφωτισμένες με ταχύτητα 5.
  1. Επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://www.edscratchapp.com
  2. Παρακολουθήστε το βίντεο και δημιουργήστε το πρόγραμμα που υποδεικνύεται. 


  3. Αποθηκεύστε το αρχείο σας με το όνομα:  EdSpeed_το_όνομά_σας (π.χ. EdSpeed_Τσιαστούδης)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1: Προσοχή δεν μπαίνουν όλοι οι τελεστές σε όλα τα οβάλ κενά.

Παραδοτέο


Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.

Για απορίες ή προβλήματα σε αυτή τη δραστηριότητα κάντε κλικ εδώ