Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Άνοιξε: Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024, 9:00 AM
Λήξη: Κυριακή, 28 Ιουλίου 2024, 9:00 AM
Προβολή Λάβετε βαθμό

Διδακτικοί στόχοι

δραστηριότητας

  • εξοικειωθείτε με το περιβάλλον του EdScratch
  • εξοικειωθείτε κυρίως με το μενού Operators
  • Χρησιμοποιήσετε μεταβλητές

Περιήγηση με ένα πρόγραμμα

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 

Ορισμένα φυτά και ζώα παρουσιάζουν μια συμπεριφορά γνωστή ως θετικός φωτοτροπισμός. Αυτά τα πλάσματα έλκονται από το φως, όπως τα ιπτάμενα έντομα συρρέουν γύρω από ένα έντονο φως τη νύχτα. Άλλα πλάσματα, όπως μερικές κατσαρίδες, αποφεύγουν το φως. Αυτός ο τύπος συμπεριφοράς είναι γνωστός ως αρνητικός φωτοτροπισμόςΜπορείς να κάνεις τον Edison να μιμηθεί αυτή τη συμπεριφορά, αποφεύγοντας το φως?

Όταν πατηθεί το τρίγωνο κουμπί του Edison τότε το ρομπότ με μια χαμηλή ταχύτητα 5 στρίβει συνεχώς επιλέγοντας τη λιγότερο φωτεινή περιοχή.
  1. Επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://www.edscratchapp.com
  2. Το block με το start υπάρχει ήδη.
  3. Ακολουθήστε το παράδειγμα της ενότητας Μαθηματικά στο Edison.


  4. Προσοχή στις κατάλληλες αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε να έχουμε αντίθετη λειτουργία
  5. Αποθηκεύστε το αρχείο σας με το όνομα:  EdSdark_το_όνομά_σας (π.χ. EdSdark_Τσιαστούδης)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1: Εκτός της Εργασίας αυτής μπορείτε να δοκιμάσετε και διαφορετικά μπλοκ από το μενού Sensing και τον συνδυασμό τους με τελεστές. Προσέξτε στο " καθάρισμα " των τιμών τους. Καταγράψτε τις απορίες - εντυπώσεις σας στο Φόρουμ. 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2: Μια δεύτερη ενδιαφέρουσα δοκιμή (στον ελεύθερο σας χρόνο πάντα) που θα μπορούσατε να κάνετε είναι να συνδυάσετε τα δύο προγράμματα. Η κατσαρίδα αποφεύγει το φως με μειούμενη ταχύτητα .... λίγο πιο απαιτητικό αυτό.

Παραδοτέο


Για να βαθμολογηθείτε γι αυτή τη δραστηριότητα στείλετε το αρχείο σας.

Για απορίες ή προβλήματα σε αυτή τη δραστηριότητα κάντε κλικ εδώ