Βασικές λειτουργίες προγραμματισμού του BeeBot
Ο προγραμματισμός του Beebot γίνεται με πλήκτρα που βρίσκονται επάνω (On-board) και μπορεί να προγραμματιστεί για να κινείται με ακρίβεια στο χώρο προχωρώντας μπροστά, πίσω, στρίβοντας αριστερά και δεξιά. Με την απλή και φιλική προς το παιδί διάταξη του, το BeeBot αποτελεί ένα τέλειο σημείο εκκίνησης για τη διδασκαλία του ελέγχου, της κατεύθυνσης (προσανατολισμού) και της γλώσσας προγραμματισμού για τα μικρά παιδιά.
Τα BeeBot έχουν ένα φιλικό και ευχάριστο σχεδιασμό που ικανοποιεί τους μαθητές (και τους εκπαιδευτικούς!).
Κινούνται σε λείες επίπεδες και ελαφρά επικλινείς επιφάνειες διαφόρων υλικών όπως: χαρτί, μουσαμά, τσιμέντο, πλακάκι, ξύλο, πλαστικό, χαλί.
Θυμηθείτε ότι υπάρχουν 4 βασικές έννοιες όταν χρησιμοποιείτε ένα ρομπότ δαπέδου.
1) Γυρίζει επιτόπου.
2) Κινείται προς τα εμπρός και προς τα πίσω κατά μήκος μιας γραμμής.
3) Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των πατημένων κουμπιών που εισάγετε, τόσο περισσότερο μετακινείται.
4) Οι οδηγίες πρέπει να εισάγονται με ακρίβεια από τον χρήστη.
Στην επόμενη εικόνα φαίνεται η πάνω και η μπροστινή όψη:
Διακρίνονται τα κουμπιά ελέγχου μετακίνησης
1 - Κίνηση μπροστά
2- Κίνηση πίσω
3- Κίνηση δεξιόστροφα
4- Κίνηση αριστερόστροφα
5- Ακύρωση εκτέλεσης εντολής/εντολών
6- Εκτέλεση εντολής/εντολών
7- Παύση εκτέλεσης εντολής/εντολών
Η αρίθμηση αυτή θα χρειαστεί στον προγραμματισμό του επιδαπέδιου ρομπότ Beebot
- Παρακάτω βλέπετε μια οπτικοποίηση των λειτουργιών του επιδαπέδιου ρομπότ Beebot
<iframe width="280" height="210" src="https://www.youtube.com/embed/2lRRn3zplC0" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>