Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Σκοπός

Σε αυτήν την ενότητα, θα κάνουμε μια εισαγωγή του Beebot  στην τάξη και θα λύσουμε μια άσκηση υπολογιστικής σκέψης με συγκεκριμένο αριθμό εντολών.

Στόχοι

Μετά το τέλος της ενότητας θα είστε σε θέση:
  • Να παρουσιάσετε το Beebot στην τάξη
  • Να εξοικειωθείτε  με  ασκήσεις υπολογιστικής σκέψης με κίνηση Beebot με συγκεκριμένο αριθμό εντολών

Παιδαγωγική αξιοποίηση

Τα μικρά παιδιά μπορούν να προγραμματίσουν και να δουν να ανταποκρίνεται το ρομπότ. Αντιλαμβάνονται ότι ελέγχουμε το ρομπότ μέσα από τις ενέργειες που εισάγουμε εμείς σε αυτό και εξοικειώνονται με την αλγοριθμική σκέψη.


Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2022, 4:04 PM