Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Σκοπός

Στην ενότητα αυτή  θα γίνει  αρχικά η περιγραφή του περιγράμματος που  ακολουθείται για κάθε σχέδιο μαθήματος με την αξιοποίηση του Beebot και στη συνέχεια θα παρουσιαστούν ένα  σχέδιο μαθήματος STEAM με την αξιοποίηση του Beebot για τον κύκλο του νερού και μια παραλλαγή με την αξιοποίηση των Τεχνών. Ο σκοπός παρουσίασης σχεδίων μαθήματος είναι αφενός για  εξοικείωση και αφετέρου για προετοιμασία αναφορικά με το τελικό  σχέδιο μαθήματος που θα πρέπει να υποβληθεί από τους/τις  επιμορφούμενους/ες στο τέλος της επιμόρφωσης.  

Στόχοι

Μετά το τέλος της ενότητας θα είστε σε θέση:
  • Να εξοικειωθείτε με σχέδια μαθήματος  στη μεθοδολογία STEAM που εισάγει την αξιοποίηση του Beebot
  • Να δείτε σχέδια μαθήματος STEAM  και δραστηριότητες υπολογιστικής σκέψης με κίνηση Beebot.

Παιδαγωγική αξιοποίηση

Τα μικρά παιδιά μπορούν να προγραμματίσουν και να δουν να ανταποκρίνεται το ρομπότ. Αντιλαμβάνονται ότι ελέγχουμε το ρομπότ μέσα από τις ενέργειες που εισάγουμε εμείς σε αυτό και εξοικειώνονται με την αλγοριθμική σκέψη.


Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2022, 5:38 PM