Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Σκοπός

Σ' αυτήν την ενότητα θα έρθετε σε επαφή με το προγραμματιστικό περιβάλλον του EdScratch ώστε να σας φανεί κατ' αρχάς οικείο το περιβάλλον, θα δημιουργήσετε τα πρώτα σας απλά προγράμματα σε αυτό και θα τα φορτώσετε στο edison, .

Στόχοι

Μετά το τέλος της ενότητας θα είστε σε θέση:

  • να μπορείτε να "κινηθείτε" στο περιβάλλον του EdScratch, 
  • να μπορείτε να δημιουργήσετε ένα απλό πρόγραμμα και να το αποθηκεύετε.
Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2023, 8:51 AM