Bασικά βήματα εφαρμογής του STEM στη σχολική τάξη
Περιγραφή
Η διαθεματικότητα που φέρνει το STEM αφορά μια
μεθοδολογία διερεύνησης ενός θέματος που αφορά πολλά γνωστικά αντικείμενα και δείχνει τον τρόπο με τον οποίο τα διάφορα επιστημονικά πεδία (Science, Technology, Engineering, Mathematics) συνδέονται
μεταξύ τους (διεπιστημονικότητα) Ένα μάθημα μέσω STEM θα πρέπει να βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο σενάριο
για την επίλυση ενός προβλήματος που δεν έχουν αντιμετωπίσει ξανά Έξι (6) Βασικά βήματα εφαρμογής του STEM που μπορούν να αποτυπωθούν με
συντομία σύμφωνα με τις Φώτη & Ρέλλια (2020) είναι τα κάτωθι: ΒΗΜΑ
1ο : ΠΑΡΑΤΗΡΩ – ΡΩΤΩ (OBSERVE/ASK) Το στάδιο αυτό στηρίζεται σε
ερωτήματα όπως ΒΗΜΑ
2ο : ΣΥΛΛΕΓΩ (COLLECT) Το στάδιο αυτό στηρίζεται σε
ερωτήματα όπως ΒΗΜΑ
3ο : ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ (IMAGINE) Το στάδιο αυτό στηρίζεται σε
ερωτήματα όπως
ΒΗΜΑ
4ο : ΣΧΕΔΙΑΖΩ (PLAN) Το στάδιο αυτό στηρίζεται σε
ερωτήματα όπως
ΒΗΜΑ
5ο : ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ (CREATE) Το στάδιο αυτό στηρίζεται σε
διαπιστώσεις/αποφάσεις όπως
ΒΗΜΑ
6ο : ΒΕΛΤΙΩΝΩ (IMPROVE) Το στάδιο αυτό στηρίζεται σε
διαπιστώσεις και ερωτήματα όπως