Προτεινόμενες δραστηριότητες προετοιμασίας για την εισαγωγή του Beebot στην τάξη (2η)
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Περιγραφή
Κινήσεις σε πλέγματα
Είναι ενδιαφέρον να παρουσιάζονται διάφορες δραστηριότητες προετοιμασίας στους μαθητές πριν από την εισαγωγή προγραμματιστικών παιχνιδιών. Μπορούμε να τους κάνουμε να κάνουν λογικές/χρονικές ακολουθίες (εξηγήσαμε και σε προηγούμενη ενότητα), μονοπάτια βέλους, να μιλήσουν / ή να σχεδιάσουν βασικά σημεία προσανατολισμού, αριστερά και δεξιά, μπροστά, πίσω.
Δείτε το παρακάτω παράδειγμα με τον κώδικα
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2021, 5:53 PM