Skip to main content
Completion requirements

Περιγραφή


Θέμα: Φυσικές Επιστήμες

Θέμα/Ενότητα Μελέτης: Καιρός

Στόχος: Να προσδιορίσουν διαφορετικούς τύπους καιρού και στη συνέχεια να τους αντιστοιχίσουν με τις εικόνες

Περίληψη

Αυτή η δραστηριότητα διδάσκει στους μαθητές τις εικόνες και το λεξιλόγιο που σχετίζονται με τον καιρό (Foti, 2023)

Διαδικασία

Τάξη: Ο εκπαιδευτικός  δημιουργεί εικόνες και βασικές λέξεις λεξιλογίου που χρησιμοποιούνται με το γράφημα καιρού και της θερμοκρασίας στην τάξη. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν τις λέξεις από τις εικόνες με συννεφιά, βροχή, χιόνι, άνεμο και ήλιο, ζώνες θερμοκρασίας, θερμόμετρο, μετρητή ανέμου και άλλα εργαλεία καιρού. Οι φωτογραφίες αυτών των αντικειμένων τοποθετούνται σε χαρτόνι ή κάτω  στο  διαφανές πλέγμα. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες καλούνται να εντοπίσουν κάρτες που αντιπροσωπεύουν τον καιρό μέσα στο πλέγμα κινήσεων, ανάλογα με αυτό που ρωτά με τη μορφή αινίγματος, ο εκπαιδευτικός  και αρχικά με βιωματικό τρόπο (κίνηση μέσα στο πλέγμα)  και στη συνέχεια αποτυπώνοντας  τη διαδρομή για την κάθε διαφορετική εικόνα με τον καιρό  σε ένα φύλλο χαρτί. Το Bee-Bot πλοηγείται στη λέξη ή την εικόνα του καιρού που ταιριάζει με τον καιρό της ημέρας πριν γραφτεί στον πίνακα (Foti, 2023)

Διαφοροποιημένη Οδηγία

Για αυτήν τη δραστηριότητα μπορεί να προωθηθεί η καθοδήγηση από συμμαθητές/τριες.

Συνεργασία: Οι μαθητές εργάζονται ομαδικά σε μικρές ομάδες.

Κατανομή χρόνου: Πολλαπλές περίοδοι μαθημάτων, όπως απαιτείται. Ο χρόνος πρέπει να περιορίζεται στα 10-20 λεπτά.

Πόροι: Χαρτόνι ή διαφανές πλέγμα

Γράφημα καιρού και θερμοκρασίας στην τάξη

Θερμόμετρο και άλλα μετεωρολογικά όργανα

(Foti,2023)



Last modified: Sunday, 12 February 2023, 7:59 PM