Τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα του Edison
Τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα του Edison
Από την αρχή μπορούμε εύκολα να δούμε τις ρομποτικές δυνατότητες του Edison μέσα από τα απλά προγράμματα barcode. Τα παιδιά με ηλικία μεγαλύτερη των τεσσάρων ετών μπορούν να αρχίσουν να εξερευνούν την κωδικοποίηση και τη ρομποτική χρησιμοποιώντας τους μοναδικούς γραμμωτούς κώδικες για την ενεργοποίηση προκαθορισμένων προγραμμάτων.
Οι μαθητές και με ηλικία περίπου μεγαλύτερη των 7 ετών μπορούν στη συνέχεια να προχωρήσουν μέσω τριών διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού καθώς αυξάνονται οι δεξιότητές τους, δουλεύοντας με προγραμματισμό όπου οι εντολές είναι εικονίδια που τα μεταφέρεις και τα εναποθέτεις, ή είναι μπλοκ εντολών ή οι εντολές είναι πλέον κείμενο.
- EdBlocks (Οπτικός Προγραμματισμός βασισμένος σε εικονίδια)
Το EdBlocks είναι μια γλώσσα προγραμματισμού ρομπότ όπου χρησιμοποιούνται εικονίδια κι είναι εξαιρετικά εύκολη στη χρήση. Το EdBlocks είναι διαισθητικό και διασκεδαστικό, ακόμη και για νεότερους χρήστες οι οποίοι απλά μεταφέρουν και εναποθέτουν τα εικονίδια. Ιδανικό για την εισαγωγή οποιουδήποτε στον προγραμματισμό, το EdBlocks είναι ιδανικό για μαθητές ηλικίας 7+ ετών.
- EdScratch (Οπτικός προγραμματισμός σε μπλοκ εντολών)
Το EdScratch είναι μια οπτική γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται στα μπλοκ εντολών του Scratch. Το EdScratch συνδυάζει την ευκολία του προγραμματισμού μεταφοράς και απόθεσης με ισχυρή λειτουργικότητα και ευελιξία. Η γλώσσα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές 10+ ετών.
- EdPy (γλώσσα προγραμματισμού βασισμένη σε κείμενο)
Η EdPy είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη γλώσσα προγραμματισμού βασισμένη σε κείμενο που βασίζεται στη γλώσσα Python. Το EdPy κάνει τον προγραμματισμό βασισμένο σε κείμενο διασκεδαστικό αφήνοντας τους μαθητές να δουν τον κώδικά τους να ζωντανεύει στο ρομπότ του Edison. Με το EdPy, οι μαθητές μαθαίνουν τον πυρήνα μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού και να εξελιχτούν σε ζητήματα κωδικοποίησης σε ένα πιο προηγμένο επίπεδο. Είναι ιδανική για μαθητές 13+ ετών.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Στο πλαίσιο αυτού του σεμιναρίου θα ασχοληθούμε με τη συμπεριφορά του Edison χρησιμοποιώντας:
- τα barcodes με τα προκαθορισμένα προγράμματα,
- το EdBlocks και
- το EdScratch.