Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

  • Foti, P. (2023) Educational robotics and computational thinking in early childhood.Linking theory to practice in International Journal of Innovation Research in Multidisciplinary Education 2(1) ISSN : 2833-453
  • Foti, P. (2023) EDUCATIONAL ROBOTICS AND COMPUTATIONAL  THINKING IN EARLY CHILDHOOD - LINKING THEORY TO PRACTICE WITH ST(R)EAM LEARNING SCENARIOS European Journal of Open Education and E-learningStudies ISSN: 2501-9120 Volume 8 │ Issue 1 │ 2023
  • Φώτη, Π., Μπράτιτσης, Θ. Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με το BeeBot στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη (υπό έκδοση).
  • Foti, P. (2022). CULTIVATING PRESCHOOL STUDENTS' DIGITAL COMPETENCE THROUGH DEVELOPMENTALLY APPROPRIATE SOFTWARE. European Journal of Open Education and E-learning Studies, 7(2). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejoe.v7i2.4257
  •  Foti, P. (2021). The ST(R)E(A)M Methodology in Kindergarten: A Teaching Proposal for Exploratory and Discovery Learning. European Journal of Education and Pedagogy, 2(1), 1-6. https://doi.org/10.24018/ejedu.2021.2.1.21
  • Foti, P. (2021). Exploring kindergarten teachers’ views on STEAM education and educational robotics: Dilemmas, possibilities, limitations. Advances in Mobile Learning Educational Research1(2), 82-95. https://doi.org/10.25082/AMLER.2021.02.00Φώτη, Π.  Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη ,(υπό έκδοση).

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ- Ηλεκτρονικές πηγές για να ανοίξετε τον πόρο.