Skip to main content
My Courses
Only courses in progress
You are not enrolled in any courses.
Course overview
List of all available courses
Expand all
Collapse all
Navigation
Close the sidebar"
Open the sidebar
en
Ελληνικά (el)
English (en)
Μαθήματα 2024-25
Etwinning I
Etwinning II
Etwinning III
Etwinning IV
Etwinning V
Κινητές Συσκευές 1
Κινητές Συσκευές 2
Παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνητής Νοημοσύνης (Πιλοτικό)
Αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων στη διδασκαλία (Πιλοτικό)
Scratch
Edison
Micro:bit
Beebot
Εκπαιδευτική ρομποτική με το νέο σετ ρομποτικής S1 (Πιλοτικό)
Arduino Basic
Arduino Intermediate
Επιμορφωτές
Όλα τα μαθήματα
Μαθήματα 2023-24
Etwinning I
Etwinning II
Etwinning III
Etwinning IV
Etwinning V
Κινητές Συσκευές 1
Κινητές Συσκευές 2
Παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνητής Νοημοσύνης (Πιλοτικό)
Scratch
Thymio
Beebot
Edison
Micro:bit
Arduino Basic
Arduino Intermediate
Επιμορφωτές
Όλα τα μαθήματα
Light Mode
Dark Mode
You are currently using guest access
Log in
Hide - Navigation
Open course index
Home
Courses
2023-24
STEM4
stem4_microbit
Εισαγωγή
Video: Οδηγός Netiquette για online μάθηση
Video: Οδηγός Netiquette για online μάθηση
Completion requirements
Click on
Video: Οδηγός Netiquette για online μάθηση
to open the resource.
Jump to...
Jump to...
Main course page
Η ομάδα μου
Οδηγίες
Σχετικά με το μάθημα
Εγχειρίδιο επιμορφούμενου
Συμπλήρωση εισαγωγικού ερωτηματολογίου
Σκοπός - Στόχοι
Netiquette
Quiz για το Netiquette
Video: Κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο
Video: Kανόνες της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς
Purpose-Objectives
Creating an EU Login Account
Εγγραφή στην Πλατφόρμα Ευρωπαϊκής Σχολικής Εκπαίδευσης και στο etwinning
Τι είναι το SELFIEforTEACHERS
SELFIEforTEACHERS
Σκοπός - Στόχοι
Θεωρίες μάθησης
Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
STEM και STEAM
Ρομπότ, ρομποτική και προγραμματισμός
Πλεονεκτήματα και προβλήματα/δυσκολίες εφαρμογής της εκπαιδευτικής ρομποτικής
Κινητήρες, αισθητήρες και ...Γνωστικά αντικείμενα
Ερώτηση - Παράδειγμα
Ερώτηση: πλεονεκτήματα - προβλήματα/δυσκολίες
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά
Σκοπός - Στόχοι
Τι είναι το Micro:bit
Σύντομη παρουσίαση
Τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα του Micro:bit
Είσοδος στο Microsoft MakeCode και διαχείριση προγράμματος
3α_Μια καρδιά αναβοσβήνει
3β_LEDs και...
Επίσημος δικτυακός τόπος του Micro:bit
Σκοπός - Στόχοι
Εισαγωγική αναφορά για τις κύριες δομές προγραμματισμού
Ακολουθιακή δομή και κουμπί στο micro:bit
4α_Με τα κουμπιά Α και Β και το logo
4β_Χάσαμε τα ζάρια μας
Σκοπός - Στόχοι
Αισθητήρες
Δομή επιλογής (ελέγχου) - Συνθήκες
Τελεστές
5α_Το logo του micro:bit ως αισθητήρας αφής
5β_Το μικρόφωνο αποδίδει τα επίπεδα ήχου
Σχετικά με τους αισθητήρες
Σκοπός - Στόχοι
Η σύνθετη δομή επιλογής (ελέγχου)
Η εμφωλευμένη δομή επιλογής (ελέγχου) και άλλοι συνδυασμοί
Ιδιαίτερη αναφορά στον αισθητήρα του επιταχυνσιόμετρου (Accelerometer)
6α_Κίνηση με το επιταχυνσιόμετρο
6β_Πατημένο κουμπί και φωτισμός αποδίδουν μουσική
Σκοπός - Στόχοι
Ανίχνευση αναγκών
Η μεταβλητή - σημαντικότατη έννοια στον προγραμματισμό
7α_Υπολογισμός κι εμφάνιση μέσου όρου θερμοκρασιών
7β_Ειδοποιήσεις
Σκοπός - Στόχοι
Τα PINs (οι ακροδέκτες)
Τα PINs (οι ακροδέκτες) και οι σχετικές συνδέσεις
Θωρητικά ζητήματα επαναληπτικής δομής
8α_Με φρούτα και ακουστικά, για να ακούμε μουσική
8β_Τοποθετήστε σωστά τις εντολές - για μια αντίστροφη μέτρηση...
Σκοπός - Στόχοι
9α_Το microbit ως συσκευή συναγερμού
9β_Ποιο είναι το πιο θορυβώδες σημείο του σχολείου;
Σκοπός - Στόχοι
Αναλογικοί και ψηφιακοί αισθητήρες
Μετράμε την υγρασία χώματος... με βίδες
10α_Υπενθύμιση για πότισμα
10β_Αγωγιμότητα και εύρος τιμών
Σκοπός - Στόχοι
Τα βασικά στοιχεία της διασύνδεσης για τη μέτρηση της υγρασίας εδάφους
Μετράμε την υγρασία χώματος... με αισθητήρα υγρασίας εδάφους
Ένα ολοκληρωμένο σενάριο ρομποτικής για τη μέτρηση υγρασίας εδάφους
11α_Υπολογισμός μέσης τιμής υγρασίας με αισθητήρα υγρασίας εδάφους
Σκοπός - Στόχοι
Ο αισθητήρας του μαγνητόμετρου (compass - πυξίδα)
12α_Το microbit ως πυξίδα (compass) 8 σημείων προσανατολισμού
12β_Τουλάχιστον να βλέπουμε δυτικά
Σκοπός - Στόχοι
Παρουσίαση του αισθητήρα της απόστασης (Ultrasonic Distance Sensor)
Μετράμε την απόσταση από εμπόδιο με τον αισθητήρα υπερήχων
13α_Μέγιστη κι ελάχιστη απόσταση για το microbit
13β_Σε σκοτάδι το microbit προειδοποιεί για το εμπόδιο που βρίσκεται κοντά
Σκοπός - Στόχοι
Παρουσίαση του εξωτερικού αισθητήρα θερμοκρασίας
Μετράμε τη θερμοκρασία αντικειμένων
14α_Θερμοκρασίες σε Κελσίου και σε Φαρενάιτ
Σκοπός - Στόχοι
Παρουσίαση τού εξωτερικού αισθητήρα της φωτοαντίστασης
Ελέγχουμε το φως του περιβάλλοντος
15α_Διορθώστε ένα έτοιμο αλλά λάθος πρόγραμμα
Πληροφοριακό υλικό για την φωτοαντίσταση
Σκοπός - Στόχοι
Τα microbits επικοινωνούν με ραδιοκύματα
16α_Ερώτηση κι απάντηση
Σκοπός - Στόχοι
Διαδικασία διασύνδεσης του microbit με το Scratch
Κάθε φορά που ξεκινάμε το Scratch και θέλουμε και εντολές microbit
17α_Για τη χαρά του παιχνιδιού!
Ερωτηματολόγιο Τελικής Αξιολόγησης
Δηλώστε την πρόθεση σας για συμμετοχή του χρόνου ως επιμορφωτές!