Skip to main content
Completion requirements

  1. Φώτη, Π., Ρέλλια, Μ., (2020) ST(R)E(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική, Αθήνα, έκδ. Γρήγορη.
  2. Foti, P. (2021). The ST(R)E(A)M Methodology in Kindergarten: A Teaching Proposal for Exploratory and Discovery Learning. European Journal of Education and Pedagogy, 2(1), 1-6. https://doi.org/10.24018/ejedu.2021.2.1.21
  3. Foti, P. (2021). Exploring kindergarten teachers’ views on STEAM education and educational robotics: Dilemmas, possibilities, limitations. Advances in Mobile Learning Educational Research1(2), 82-95. https://doi.org/10.25082/AMLER.2021.02.004
  4. Φώτη, Π., Μπράτιτσης, Θ. (2022)  Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με το BeeBot στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη (υπό έκδοση).
  5. Foti, P. (2022). CULTIVATING PRESCHOOL STUDENTS' DIGITAL COMPETENCE THROUGH DEVELOPMENTALLY APPROPRIATE SOFTWARE. European Journal of Open Education and E-learning Studies, 7(2). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejoe.v7i2.4257


Click on ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ to open the resource.