Skip to main content
Completion requirements

    1. Foti, P. (2023) Educational robotics and computational thinking in early childhood.Linking theory to practice in International Journal of Innovation Research in Multidisciplinary Education 2(1) ISSN : 2833-453
    2. Foti, P. (2023) EDUCATIONAL ROBOTICS AND COMPUTATIONAL  THINKING IN EARLY CHILDHOOD - LINKING THEORY TO PRACTICE WITH ST(R)EAM LEARNING SCENARIOS European Journal of Open Education and E-learningStudies ISSN: 2501-9120 Volume 8 │ Issue 1 │ 2023
    3. Φώτη, Π., Μπράτιτσης, Θ. Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με το BeeBot στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη (υπό έκδοση).
    4. Foti, P. (2022). CULTIVATING PRESCHOOL STUDENTS' DIGITAL COMPETENCE THROUGH DEVELOPMENTALLY APPROPRIATE SOFTWARE. European Journal of Open Education and E-learning Studies, 7(2). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejoe.v7i2.4257
    5.  Foti, P. (2021). The ST(R)E(A)M Methodology in Kindergarten: A Teaching Proposal for Exploratory and Discovery Learning. European Journal of Education and Pedagogy, 2(1), 1-6. https://doi.org/10.24018/ejedu.2021.2.1.21
    6. Foti, P. (2021). Exploring kindergarten teachers’ views on STEAM education and educational robotics: Dilemmas, possibilities, limitations. Advances in Mobile Learning Educational Research1(2), 82-95. https://doi.org/10.25082/AMLER.2021.02.00Φώτη, Π.  Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη ,(υπό έκδοση).
    7. Φώτη, Π.  Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στα μικρά παιδιά.  Σχέδια Μαθήματος  Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα, εκδ. Γρηγόρη ,(υπό έκδοση).