Σχέδιο μαθήματος με προτάσεις και ιδέες αξιοποίησης του Beebot στην τάξη
Περιγραφή
Με βάση το πρότυπο σχεδίου μαθήματος που ακολουθείται σε κάθε ενότητα του σεμιναρίου το οποίο θα βρείτε επισυναπτόμενο σε αυτή την ενότητα αλλά και στους πόρους/πηγές αυτής της εβδομάδας, καλείστε να συμπληρώσετε ένα δικό σας σχέδιο μαθήματος με προτάσεις και ιδέες αξιοποίησης του Beebot στην τάξη. Το σχέδιο μαθήματος μπορεί να περιλαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό (καλύτερα με links (συνδέσμους) ώστε να μην είναι μεγάλο το αρχείο) και εάν θα χρησιμοποιήσετε εικόνες με παιδιά, να ακολουθείται ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων, όπως τα πρόσωπα παιδιών να είναι καλυμμένα (blurred) ή να μην φαίνονται. Το σχέδιο μαθήματος μπορεί να είναι από 350 έως 1500 λέξεις περίπου (το ανώτερο) σε γραμματοσειρά Times New Roman (12) και προαιρετικά να περιλαμβάνει βιβλιογραφικές πηγές (προαιρετικά). Τέλος, εάν επιθυμείτε να συμπεριληφθεί στο συλλογικό τόμο που θα δημοσιευτεί από την Ομάδα Έργου και το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ , θα πρέπει να το δηλώσετε στο αρχείο κειμένου που είναι επισυναπτόμενο στη συγκεκριμένη ενότητα. Το σχέδιο μαθήματος μπορείτε να το υποβάλετε έως και την Κυριακή 23 Απριλίου, Πρότυπο Σχέδιο Μαθήματος (Foti, 2023) Θέμα: Γενική θεματική
περιοχή του μαθήματος Θέμα/Ενότητα μελέτης:
Συγκεκριμένο θέμα ή ενότητα που επισημαίνεται από το μάθημα Στόχος: Μαθησιακός στόχος
του μαθήματος Περίληψη: Σύντομη περίληψη
της δραστηριότητας του μαθήματος. Διαδικασία: Οδηγίες για
τον τρόπο υλοποίησης του μαθήματος στην τάξη με την αξιοποίηση του Beebot ή και διαδικτυακά με τον προσομοιωτή Διαφοροποιημένη διδασκαλία:
Προτεινόμενες προσαρμογές για τη χρήση των μαθημάτων τόσο με προχωρημένους όσο
και με μαθητές που χρειάζονται προσπάθεια. Συνεργασία: Προτεινόμενη
αλληλεπίδραση μαθητή/τριας για το μάθημα (π.χ. ομάδες 3-4 μαθητών και ένα
Bee-Bot (όπου είναι εφικτό) ή ομάδες που
μπορούν να οργανωθούν ανάλογα με διαφορετικές ικανότητες των μαθητών που
μπορούν να τοποθετηθούν στην ίδια ομάδα, ώστε να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον και
το μάθημα να προσαρμοστεί στην ομάδα) . Κατανομή χρόνου:
Προτεινόμενη χρονική περίοδος που απαιτείται για την υλοποίηση του μαθήματος Πόροι: Προτεινόμενοι πόροι
για χρήση με το μάθημα, συμπεριλαμβανομένων των πόρων που συνοδεύουν αυτά τα
μαθήματα, των πόρων που μπορούν να δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί ή οι μαθητές και
οι Πηγές Μαθήματος
Το πρότυπο σχεδίου μαθήματος επισυνάπτεται.
- 10 Φεβρουαρίου 2024, 5:49 PM