Κάθε φορά που ξεκινάμε το Scratch και θέλουμε και εντολές microbit
Διδακτικοί στόχοι
Στο τέλος της ενότητας/δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:
- δείτε τη διαδικασία χρησιμοποίησης του Scratch για να χρησιμοποιηθούν κι οι εντολές microbit (αφού έχουν γίνει μια πρώτη φορά οι εγκαταστάσεις)
Πώς ξεκινάμε το Scratch με microbit
Έστω ότι θέλετε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα στο Scratch στο οποίο να χρησιμοποιήσετε και εντολές microbit. Βλέπετε πλέον και τις εντολές για το microbit στην παλέτα εντολών του Scratch.
Ένα απλό παράδειγμα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Σε αυτήν την ενότητα δεν αποτελεί σκοπό μας η εκμάθηση του Scratch αλλά η γνώση ότι μπορείτε να συνδυάσετε το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch με το περιβάλλον του microbit δίνοντας κυρίως τον έλεγχο στο microbit. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: Όταν κινηθεί το Microbit η φιγούρα στο Scratch ολισθαίνει τυχαία, αλλάζει εφέ χρώματος, παίζει ένα ήχο κι εμφανίζεται στο microbit η καρδούλα για 1 δευτερόλεπτο και μετά καθαρίζει η οθόνη. Επίσης, όταν πατηθεί το πλήκτρο Α του microbit, η φιγούρα λέει "Γεια!" για κάποιο χρονικό διάστημα.