Σχέδιο Μαθήματος με Χρώματα και Σχήματα
Περιγραφή
Οι μαθητές/τριες αφού έχουν ήδη μάθει τα βασικά χρώματα και σχήματα στη συνέχεια τοποθετούνται οι αντίστοιχες έγχρωμες κάρτες στο πλέγμα του Beebot (εφόσον υπάρχει) ή σε χαρτόνι που έχουμε διαμορφώσει (όπως στην προηγούμενη ενότητα). Ο εκπαιδευτικός λέει ένα χρώμα ή σχήμα ή ένα χρωματιστό σχήμα -ανάλογα τι θέλει να δουλέψει με τα παιδιά- και ο/η μαθητής/τρια αρχικά με βήματα περπατάει πάνω στο πλέγμα/χαρτόνι μέχρι να φτάσει στο συγκεκριμένο χρώμα/σχήμα ή χρωματιστό σχήμα. Στη συνέχεια σχεδιάζει σε ένα φύλλο χαρτιού τη διαδρομή που έκανε προκειμένου να φτάσει στο στόχο του. Η συνέχεια περιλαμβάνει το Beebot στο οποίο σύμφωνα και με τη διαδρομή που σχεδιάστηκε, θα πρέπει με τις κατάλληλες εντολές/οδηγίες να φτάσει στο σωστό χρώμα, σχήμα ή χρωματιστό σχήμα (ανάλογα με το παράγγελμα).
Εναλλακτικά μπορεί να
τοποθετηθούν τα χρώματα/σχήματα ή τα χρωματιστά σχήματα σε μια κάθετη σειρά και να δοθεί στα παιδιά ένα ζάρι που στις πλευρές του έχουν τοποθετηθεί χρώματα/σχήματα ή χρωματιστά σχήματα, και κάθε φορά να γίνει η διαδρομή έως τον αντίστοιχο στόχο που φέρνει το ζάρι , αρχικά από τα παιδιά και στη συνέχεια από το Beebot δίνοντας τις κατάλληλες οδηγίες/εντολές (Foti, 2023)