Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Διδακτικοί στόχοι

Στο τέλος της ενότητας/δραστηριότητας θα είστε σε θέση να:


  • θυμηθείτε την ακολουθιακή δομή
  • δημιουργείτε ένα απλό πρόγραμμα σε Edscratch


Η ακολουθιακή δομή

Ας θυμηθούμε 

"Ο προγραμματισμός έχει τρεις (3) βασικές δομές:

  1. ακολουθιακή δομή
  2. επαναληπτική δομή
  3. δομή ελέγχου

Η ακολουθιακή δομή εντολών χρησιμοποιείται, όταν είναι δεδομένη η σειρά εκτέλεσης ενός συνόλου ενεργειών. Οι εντολές εκτελούνται η μία μετά την άλλη, όλες και με συγκεκριμένη σειρά. Χρησιμοποιείται πρακτικά για την αντιμετώπιση απλών προβλημάτων, όπου είναι δεδομένη η σειρά εκτέλεσης ενός συνόλου ενεργειών.


Περιγραφή

Το νέο μας περιβάλλον παρουσιάζει εξαιρετικά πολλές ομοιότητες με το edblocks. Ταυτόχρονα περιέχει και πολλές νέες δυνατότητες εμπλουτίζοντας την φαρέτρα μας με πολύτιμες εντολές.  Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζουμε το περιβάλλον του EdScratch, τη δημιουργία ενός απλού προγράμματος στο περιβάλλον αυτό και την αποθήκευσή του.

Παρακολουθήστε το επανειλημμένα και χρησιμοποιήστε το σαν σημείο αναφοράς για τις απορίες σας.


Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2023, 7:32 PM