Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης


Οδηγίες Συγγραφής


Στις εργασίες έως τώρα δημιουργήσαμε ένα φάρο σημάτων Μορς, ένα φανάρι κυκλοφορίας και ένα μετρητή αγάπης. Είναι σίγουρο ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν ως τμήματα ενός μεγάλου φάσματος αντικειμένων, από φιλολογικά έως πολιτικές επιστήμες, φιλοσοφία, ψυχολογία, κυκλοφοριακή αγωγή και τόσα άλλα!  

Δημιουργήστε ένα φύλλο εργασίας μίας εκπαιδευτικής δραστηριότητας με απαραίτητη τη χρήσης μιας κατασκευής, όποιας εσείς νομίζετε είτε αναφερθήκαμε σε αυτήν είτε όχι, στην διδακτική πράξη. Χρησιμοποιήστε την φαντασία σας  για να δημιουργήσετε( Λαμπάκια Χριστουγέννων, θερμόμετρο γαλοπούλας, κάλαντα Μορς κτλ δεν είναι απαραίτητη η γιορτινή χροιά) και να χρησιμοποιήσετε στην διδακτική πράξη την διαδικασία κατασκευής, ή και μόνο την καθημερινή χρήση του αντικειμένου. Το επίπεδο γνώσεων των μαθητών για το Arduino θεωρούμε ότι βρίσκεται στο επίπεδο που βρίσκεται κάποιος μετά από αυτήν την πρώτη ενότητα. 

Κατεβάστε το Πρότυπο Φύλλο Εργασίας και συμπληρώστε το. Για να βαθμολογηθείτε επαρκώς θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα πεδία. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε 9 βήματα κατασκευής και 9 προγραμματισμού, μπορείτε λιγότερα ή περισσότερα. Τα υπόλοιπα πεδία όμως θα πρέπει να συμπληρωθούν. 

Παράδειγμα


 Αντικείμενο - Ενότητα. Φυσική Β Γυμνασίου, 6.2 Θερμότητα μια μορφή ενέργειας.

Τίτλος κατασκευής: "Αυτοθερμαινόμενη κούπα Άι Βασίλη", Κούπα που κρατά ζεστό το γάλα του Άι Βασίλη.

Οι μαθητές θα χωριστούν σε ομάδες των τριών. 

Υλικά :Κάθε ομάδα έχει ένα σετ αισθητήρων θερμοκρασίας, έχει led, αντιστάσεις, arduino κτλ. ένα arduino και πρόσβαση σε υπολογιστή και διαδίκτυο. Δίνω στους μαθητές ένα φύλλο εργασίας, το οποίο περιγράφει τα βήματα που θα ακολουθήσουν.)

Βήματα Κατασκευής: Αυτήν τη φορά θα ακολουθήσουμε παραδοσιακές μεθόδους με συγκεκριμένα βήματα ενός φύλου εργασίας όπου οι μαθητές θα ακολουθήσουν μία δεδομένη πορεία και θα καταλήξουν σε συγκεκριμένη κατασκευή. Αν θέλετε, για απλοποίηση μπορείτε να θεωρήσετε ότι οι συνδέσεις γίνονται και στον πραγματικό κόσμο όπως και στο Tinkercad, χωρίς breadboard συνδέεουμε απευθείας ότι θέλουμε. 

Πριν δώσουμε κάτι για κατασκευή στους μαθητέςμας όμως πρώτα από όλα φυσικά το κατασκευάζουμε εμείς, γιατί κάτι πάντα μπορεί να πάει στραβά και να μην μπορούμε να το φανταστούμε. Έτσι για να αξιολογηθείτε επαρκώς θα πρέπει να αναγράψετε το link κατασκευής στο tinkercad που θα δείχνει την κατασκευή που θα χρησιμοποιήσουν - ή και θα κατασκευάσουν οι μαθητές σας.

Τέλος υπάρχουν τα Βήματα προγραμματισμού όπου θα δώσουμε τα βήματα δημιουργίας του απαραίτητου κώδικα.

Στο τέλος της ενότητας μπορείτε να δείτε δύο παραδείγματα περσινών υποβολών.

Καλή επιτυχία σε όλους!


Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2023, 1:53 AM