Σκοπός - Στόχοι
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Σκοπός
Να δημιουργείτε στο περιβάλλον του Scratch 4 Arduino δικά σας προγράμματα και να τα φορτώνετε στον μικροελεγκτή.
Στόχοι
Μετά το τέλος της ενότητας θα είστε σε θέση:
- να αποκαθιστάτε την επικοινωνία του S4A με τον μικροελεγκτή.
- να δημιουργείτε το δικό σας πρόγραμμα από το μηδέν.
- να το τρέχετε στον μικροελεγκτή.
Παιδαγωγική αξιοποίηση
Η δημοφιλία του Scratch στις μικρές ηλικίες καθώς και η απλότητα στην διαχείριση των εντολών προγραμματισμού συνιστούν ένα ισχυρό εργαλείο για τον εισαγωγικό προγραμματισμό του μικροελεγκτή.
Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2018, 7:01 AM