Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
1 / 127
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Σκοπός

Να δημιουργείτε στο περιβάλλον του Scratch 4 Arduino δικά σας προγράμματα και να τα φορτώνετε στον μικροελεγκτή.

Στόχοι

Μετά το τέλος της ενότητας θα είστε σε θέση:

  • να αποκαθιστάτε την επικοινωνία του S4A με τον μικροελεγκτή.
  • να δημιουργείτε το δικό σας πρόγραμμα από το μηδέν.
  • να το τρέχετε στον μικροελεγκτή.

Παιδαγωγική αξιοποίηση

Η δημοφιλία του Scratch στις μικρές ηλικίες καθώς και η απλότητα στην διαχείριση των εντολών προγραμματισμού συνιστούν ένα ισχυρό εργαλείο για τον εισαγωγικό προγραμματισμό του μικροελεγκτή.


Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2018, 7:01 AM