Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
1 / 127
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Παιδαγωγική αξιοποίηση


  • Διδακτική 

Όπως έχουμε επισημάνει πολλές φορές το παιδαγωγικό τμήμα της διαδικασίας δεν υπολείπεται σε σημαντικότητα έναντι του γνωστικού. Ενώ η γνώση γύρω από τη χρήση νέου τεχνολογικού εξοπλισμού φθάνει στους εκπαιδευτικούς η ενσωμάτωση της στην εκπαιδευτική διαδικασία παρουσιάζει σημαντικές δυσκολίες καθώς δεν ακολουθεί συστηματική διαδικασία. Αντιθέτως, όλοι μας καλούμαστε να δοκιμάσουμε την εφαρμογή της εντός ενός αναλυτικού που σχεδιάστηκε με άλλους στόχους, σε διαφορετικά πλαίσια και που εν τέλει αναφερόταν σε μια διαφορετική κοινωνία. Το να δημιουργήσουμε μία STEAM δραστηριότητα εντός του σημερινού αναλυτικού προγράμματος δεν μπορεί να αποτελέσει πραγματοποιήσιμο στόχο. Ωστόσο, τα εργαστήρια δεξιοτήτων που αποτελούν μία αχτίδα φωτός. Όπως εξηγήσαμε και στις πρώτες ενότητες η εκπαιδευτική πολιτική STEAM περιγράφει μία διεπιστημονική ανάμειξη που δεν μπορεί να λειτουργήσει εντός ενός αναλυτικού με κατακερματισμό ειδικοτήτων, στόχων και επιπέδων. Μπορούμε όμως σίγουρα να εισάγουμε στοιχεία των αυτοματισμών στο μάθημα μας, ενσωματώνοντας γνώσεις και δεξιότητες που σίγουρα θα φανούν χρήσιμες σε πολίτες του 21ου αιώνα. Αυτός είναι και ο πραγματοποιήσιμος στόχος αυτήν της εβδομάδας, η πρώτη προσπάθεια ενσωμάτωσης και προσαρμογής των γνώσεων που αποκτήσατε στις προηγούμενες εβδομάδες στο διδακτικό σας περιβάλλον. 

Παιδαγωγική δραστηριότητα


Σχεδιάσαμε μια ολοκληρωτικά ανώνυμη διαδικασία διερεύνησης και συνδιαμόρφωσης των εκπαιδευτικών διαδικασιών STEΑM προκειμένου να ελευθερώσουμε την έκφραση πραγματικών απόψεων και την ανάπτυξη ενός ασύγχρονου ανώνυμου διαλόγου εντός επώνυμου συνόλου. Φυσικά, η συμμετοχή είναι εντελώς εθελοντική αν και το παιδαγωγικό περιεχόμενο της θα έλεγα ότι είναι άκρως απαραίτητο. Από αυτήν την ενότητα λοιπόν και σε κάθε επόμενη εισάγουμε την εθελοντική παιδαγωγική δραστηριότητα

  • Στη δεύτερη ενότητα που θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα θα δούμε περισσότερα και αναλυτικότερα παραδείγματα με διαφορετικούς αισθητήρες, ενεργοποιητές και τις εφαρμογές τους.


Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2023, 1:50 AM