Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

Περιγραφή

Στο περιβάλλον του S4A το βασικό αντικείμενο "sprite" είναι το Arduino και παρέχονται blocks για τις βασικές λειτουργίες του μικροελεγκή, όπως τον έλεγχο των αναλογικών και των ψηφιακών εισόδων και εξόδων αλλά και υψηλότερου επιπέδου λειτουργίες του. Έτσι μπορούμε να βρούμε block για τη ενεργοποίηση ενεργοποιητών όπως οι τυπικοί κινητήρες ή και οι σερβοκινητήρες που θα γνωρίσουμε στην ενότητα των ενεργοποιητών.

Στο περιβάλλον S4A, θα δούμε λοιπον μια εικονική πλακέτα Arduino που παριστάνεται από μία ειδική μορφή (sprite). Η μορφή αυτή φαίνεται ότι εξ αρχής αναζητά αυτόματα την θύρα USB που έχει συνδεθεί το Arduino.

Στην παρακάτω εικόνα έχει ήδη συνδεθεί ενώ μπορούμε να δούμε και το ήδη διαμορφωμένο πρόγραμμα του blink.

Ας σημειώσουμε ότι είναι επίσης δυνατό να συνδεθούν πολλά Arduino ταυτόχρονα, τα οποία θα εμφανίζονται ως πρόσθετες διαφορετικές μορφές (sprites).


Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2021, 12:50 AM